Tre steg mot treningsmotivasjon
1. Velg det programmet som passer best for deg
2. Få umiddelbar tilgang til ditt produkt
3. Ha deg på trening
Her kan du velge mellom alle våre programmer
Etter bestilling mottar du umiddelbart ditt produkt og kan laste det ned til alle dine enheter. 
Alle program inkluderer teknikk-video av alle øvelser samt forklaring på hvordan du tilrettelegger for progresjon. 
Har du behov for tilpasninger eller generell hjelp så bidrar vi gjerne med det - utover det trener du på egen hånd. 

Alle våre program går over 12 uker. 
Utover programmet kan du legge til cardio dersom du ønsker enda mer fettforbrenning. 
Ved bestilling får du invitasjon til vår medlemsgruppe. 

3 DAGERS PROGRAM
THE BUILD UP
Programmet som raskest gir deg synlige resultater og gjør deg STERK og FORBEREDT til ditt neste program.
FAT BURNER
Svettefest med opp til 30 reps for de ulike øvelsene. Her får du PLYO-økter, supersett og sirkeltrening i ett!
4 DAGERS PROGRAM
LEAN AND STRONG
Ikke så fan av å gjøre cardio? Null stress! Her får du høyintensive styrkeøkter med supersett og sirkeltrening.
Fokus på hele kroppen.
HUMP PUMP
Overskriften taler vel for seg selv? Er du ute etter å få rumpa til å vokse? Da er dette programmet for deg.
Feel the burn!
FIT AND FAB
Dette er et program som passer for deg som har brukt tid på treningssenter før, og som nå er klar for å gi formene en skikkelig boost! I løpet av en uke trener du gjennom hele kroppen med fokus på muskulaturen som gir deg timeglass-figuren.
5 DAGERS PROGRAM
BRAZILIAN BODYSHAPING
Dette er et HARDCORE beinprogram som vil gjøre deg støl og få lårene dine til å vokse. Inspirert av brazilianske babes - byr vi her på MANGE sett og reps! 
THE ULTIMATE BIKINIBODY
Jakter du en bikinifitness fysikk og ønsker å trene som en bikiniutøver? Here it is! Programmet vektlegger skuldre, rygg, bein og rumpe.
Tre steg mot treningsmotivasjon
1. Velg det programmet som passer best for deg
2. Få umiddelbar tilgang til ditt produkt
3. Ha deg på trening
Hva bør du tenke på ved valg av program? 
Mest er IKKE best! Den største feilen folk gjør og som hemmer for progresjon og resultater er rett og slett at de trener for mye. 
Kroppen din trenger hvile for å bygge. Derfor bør du velge et program som passer ditt nivå. 

Mestrer du 5 repetisjoner med god teknikk og din egen vekt på stanga? Flott, da kan du velge ut ifra hvor mange dager i uken du vil trene. Dersom du ikke behersker det riktig enda bør du definitivt bygge opp styrken før du går for et 4- eller 5-dagers program. 

Det beste programmet for å øke i styrke er uten tvil vårt 3-dagers Build Up program. 

Trenger du hjelp til å finne ut av hvilket program som passer best for deg? Sjekk ut videoen! 
"Angrer ikke et sekund på å ha skaffet meg treningsprogram fra Team Lewel! Treningsmotivasjonen er på topp og jeg gleder meg alltid til neste trening!"

"Digger programmet! Kjenner og ser forandringer på kroppen allerede!"
Team Lewel Medlem
Våre E-BØKER som kommer med enkelte programmer